ע' תושב חולון בן ארבעים חלה בסרטן אגרסיבי, הרופא המליץ לבצע בדיקה גנטית חדשנית שבאמצעותה מאתרים את הטיפול הכי נכון למטופל באמצעות התאמה גנטית. הבדיקה הזו לא היתה כלולה בסל הבריאות, אבל למזלו של ע' היה לו ביטוח בריאות פרטי שכיסה את העלות הגבוהה של הבדיקה. ע' ביצע את הבדיקה, נמצאה לו תרופה מתאימה והוא החלים.

הביטוח הממלכתי לא מספיק

בכל יום מתרחשים מאות מקרים וסיפורים כאלה בכל רחבי ישראל. יש גם סיפורים אחרים, של אנשים ללא ביטוח פרטי, שנאלצים להתפשר על איכות הטיפול הרפואי ולפעמים גם משלמים על זה בחייהם. לכאורה זה לא אמור להיות המצב – מאז ינואר 1995 כל אזרחי ישראל מבוטחים בביטוח בריאות ממלכתי דרך אחת מקופות החולים.

הבעיה היא שהמעטפת הביטוחית שמספק הביטוח הממלכתי פשוט קצרה מדי. הרפואה מתקדמת ומציגה תרופות וטיפולים חדשים למחלות קשות כל שנה, אבל תקציב הבריאות לא גדל. להפך, מעת לעת חרב הקיצוצים מאיימת עליו; כך שמדי שנה הפער, בין מה שעולם הרפואה המודרני מציע, לבין מה שהמבוטח בביטוח הציבורי מקבל, רק גדל והולך.

חברות הביטוח מציעות פתרון חיצוני

על הפער הזה מגשרות חברות הביטוח, שפיתחו פוליסות בריאות ייעודיות, שמשלימות את הפער ועלותן לא גדולה ביחס לתועלת העתידית האפשרית שלהן. אחד היתרונות הגדולות של הפוליסות הללו, הוא שניתן לבנות אותן באופן מודולורי וסוכן מקצועי יכול לתפור לכל מבוטח את החבילה המתאימה והמשתלמת ביותר עבורו.

אנו ב'ביטוח חכם – סוכנות לביטוח בע"מ' מתמחים בבניית חבילות ביטוח רפואי משלים לכל מבוטח, כאשר חליפת הביטוח נבנית תוך התייחסות למצב ולרקע הרפואי של המבוטח, באופן שיעניק מענה אופטימלי לאיומים הבריאותיים שעלולים לפגוע בו.

לייעוץ ובדיקת תיק הביטוח שלך:

    נגישות