לכל מקרה שלא יקרה: ביטוח מחלות קשות

'ביטוח מחלות קשות' הוא מסוג הביטוחים שאף אחד לא שמח לממש, אבל כאשר מתרחש מקרה ביטוח כל מבוטח מאוד 'שמח' שעשה את הפוליסה. כידוע מתוקף חוק ביטוח בריאות חובה כל אזרחי המדינה נהנים מביטוח בריאות שעל הנייר אמור לספק את כל צרכיהם. בפועל זה לא המצב והרפואה הציבורית לא מצליחה לעמוד בסטנדרט של הרפואה הפרטית.

טיפולים ייחודיים למחלות קשות

הצורך של השוק למענה הביא את חברות הביטוח לפתח מוצרים ייעודיים משלימים לביטוח הרפואי הממלכתי. היום שוק הביטוח בישראל מציע מגוון פתרונות של ביטוח רפואי פרטי, אחד הבולטים שבהם הוא הביטוח למחלות קשות.

הביטוח הזה מכסה תרופות וטיפולים חדשניים למגוון של מחלות קשות. זה כולל את סוגי הסרטן המסוכנים, כולל גידולים נדירים שלרפואה הציבורית בישראל אין כלים להתמודד עמם; זה כולל מחלות לב ודרכי הנשימה, מחלות זיהומיות ועוד – כל מה שלא תרצו, אבל אם חלילה יגיע, יהיו לכם את האמצעים הכי טובים שהרפואה המודרנית יודעת להציע, כולל כיסוי לניתוחי השתלה מורכבים שמבוצעים במרכזים רפואיים ספורים מעבר לים.

הבונוס הכספי של הפוליסה

אחד הדברים שמייחדים את 'ביטוח מחלות קשות' מפוליסות אחרות של 'ביטוח רפואי פרטי', היא שחלק מהפוליסות האלה כוללות גם מרכיב של פיצוי. בנוסף למימון הטיפולים הנחוצים שהמבוטח לא מקבל במערכת הציבורית, הפוליסה מקנה לו גם פיצוי כספי שיאפשר לו להתפנות באמת לטיפול במחלה ולהסיר מלבו דאגות של פרנסה וכלכלה. את כל זה אפשר לרכוש היום בעלות של כמה עשרות שקלים בחודש.

אנו ב'ביטוח חכם – סוכנות לביטוח בע"מ' מתמחים בביטוחים רפואיים פרטיים ובכללן גם בביטוחי מחלות קשות.

לייעוץ ובדיקת תיק הביטוח שלך:

    נגישות