אף אחד לא אוהב לחשוב על ביטוח חיים, אבל זה משהו שראוי שכל איש משפחה יחשוב עליו. מי שאוהב את משפחתו ירצה להבטיח את עתידה גם אם, חלילה, הוא כבר לא יהיה בסביבה, את זה עושים באמצעות ביטוח חיים, או כמו שהוא מכונה בעגה המקצועית – ביטוח ריסק.

אל תיקחו סיכון, קחו ריסק

הפירוש המילולי של המונח 'ריסק' הוא סיכון. איך זה קשור לביטוח? ובכן, האופן בו ביטוח החיים עובד הוא שחברת הביטוח משערכת את  אורך החיים באמצעות טבלאות אקטואריות ושאלון בריאותי ומגדירה 'תקופת חיים' משוערת, על פיה היא קובעת את העלות הבסיסית של הפוליסה, ומסכום הביטוח שנרכש נגזר התשלום החודשי של המבוטח.

במקרים רבים יש מרכיב ריסק בהרבה ביטוחי מנהלים ותוכניות סוציאליות אחרות שהמעסיק מספק. ועדיין, ראוי לעשות בחינה מעמיקה של תמונת המצב כדי שאם חלילה יקרה משהו המשפחה לא תישאר במצב של תת-ביטוח.

תוכנית פנסיה

מאז הרפורמה בקרנות הפנסיה שוק הביטוח משחק תפקיד נכבד במשחק החיסכון הפנסיוני. לשם כך פותחו מוצרים חדשים של ביטוח חיים שמשלבים עם ביטוח הריסק גם חיסכון פנסיוני כקרן פנסיה לכל דבר. הניסיון הפיננסי הרחב של חברות הביטוח מאפשר להן להציע פעמים רבות מוצרים פנסיונים משתלמים יותר. לרוב פוליסות כאלה יכללו תמהיל מעורב של ריסק וחיסכון, כאשר הרעיון הוא שככל שהשנים חולפות מוקד הפוליסה נע מריסק לחיסכון, בהתאם לגילו ומצבו המשפחתי של החוסך.

אנו ב'ביטוח חכם – סוכנות לביטוח בע"מ' מתמחים בבניית פתרונות מודולריים בתחום ביטוחי החיים הכוללים  מרכיבי ריסק וחיסכון כאחד.

לייעוץ ובדיקת תיק הביטוח שלך:

    נגישות